onsdag 2. september 2009

Et syn litt utenom det vanlige

Det ble ingen volleyballtrening i går siden treneren var syk, men det kommer en ny mulighet neste tirsdag. Jeg gikk heller ut å jogga, og det var herlig! Jogging er faktisk ganske gøy når det er frivillig, og når man bestemmer helt selv når, hvor, hvor fort, og hvor langt. Løp kun 2 runder rundt vannet her, men det var nok. Var rimelig sliten etterpå, og man kunne enkelt forvekslet meg med en tomat.

På mandagen stakk jeg en tur i byen etter skolen, på desperat jakt etter nye klær. Iløpet av 3 uker var en pakke sokker det nærmeste jeg hadde kommet nye klær. I München var det for mange mennesker til at du i det hele tatt gadd å gå lenger enn rett på innsiden av døra, og her har jeg ikke gidda før da. Siden jeg ikke er typen til å dra på storshopping endte jeg kun opp med en korallfarget bolereo og en singlett fra HM, men det var hvertfall bedre enn ingenting. Får heller ta litt flere svippturer innom butikkene i sentrum, så kanskje jeg finner litt mer.


Neglene mine etter 3,5 uker i Tyskland. Ikke veldig velstelte, men det er ikke ofte neglene mine er over 0.001mm lange så må bare slenge inn et bilde.

Ingen kommentarer: