mandag 3. august 2009

Jeg håper virkelig yr.no tar feil, for foreløpig ser det ut som regntøyet jeg kjøpte her om dagen kan komme godt med på LCC (language & culture camp) i München. Jeg er så lei av regn og kulde nå, sommerværet har vært deprimerende, og det er enda mer deprimerende å sjekke langtidsvarselet for München når det ser sånn ut:


... samtidg som det ser ut som de bruker opp finværet i Bad Lippspringe.

Om 5 dager er jeg framme i Tyskland, og egentlig burde jeg stressa mer med å pakke ferdig enn det jeg gjør. Jeg har funnet ut at det kun koster 490,- å sende 20kg til Tyskland, så jeg stresser fint lite og tenker heller at pytt sann, det som ikke får plass i kofferten kan jeg jo bare få sendt ned. Jeg er hvertfall glad jeg ikke er av de som drasser med seg 20kg hver gang de skal på en ukes ferie, da hadde jeg vært dødsdømt.

Regner med de neste 4 dagene blir mye farting rundt, for er mange jeg må treffe igjen før jeg drar. Så lurer jeg på om jeg burde ordne med Euro nå, eller drøye det noen dager til for å håpe kursen går enda lenger ned? Nå i det siste har den jo gått bittelitt ned for hver dag som går, men det er kanskje for mye å håpe på at den skal gå enda lenger ned enn 8.68 på noen få dager.

Ingen kommentarer: