torsdag 13. august 2009

Campen er supergöy, og jeg vil IKKE dra herfra om kun 2 dager! Alle de andre skal bli her en uke til, men siden skolen begynner mä jeg dra för alle andre. Trodde ikke campen skulle bli sä bra, og trodde at det ville bli helt greit ä reise. Det er sä mange her jeg sannsynligvis aldri kommer til ä se igjen, selv om en del heldigvis skal pä discovery tours med EF til bäde Berlin og Heidelberg. Kunne godt blitt her myyyyye lenger, selv om jeg gleder meg utrolig til ä komme "hjem", og slippe ä leve ut av en koffert, kunne pakke ut og bare roe det ned när du föler for. Merker jeg er sliten, og det skjer sä mye hele tiden, enten det er organiserte aktiviteteter eller at vi bare henger rundt. Jeg som har den verste uvanene man kan ha, ä bite/rive negler, har fätt lange negler for jeg rekker rett og slett ikke rive de av.
Altsä det skjer sä mye göy at til og med uvanene faller bort, og folka her er sä supre at jeg glemmer at jeg normalt pleier ä väre sjenert.

Vi kom nettopp tilbake etter ä ha stätt pä sköyter i Olympiahallen, og etter middag stikker vi til Theatron(?) pä no konsert-opplegg med blandt annet fyrverkeri osv. Ble veldig stressa og rotete innlegg, men er ikke sä greit ä fä til noe bedre pä noen fä minutter, pä en linux-pc med tysk tastatur...

3 kommentarer:

mamma sa...

Godt å høre at du trives så godt. Vi gleder oss til du får oppdatert bloggen med mer av hva du har opplevd på campen. I morgen lørdag begynner en ny epoke. God tur til Bad Lippspringe!!! Det blir helt sikkert kjempebra. Prøv å ikke sovne i sofaen etter ankomst.

synne-marie sa...

Gleder meg til bilder osv, Ingvild :D

Tara sa...

Hei:)
Fin blogg! Kommer til og lese din om hvordan du har det osv, hehe. Jeg skal også reise til Portugal så er gøy og se hvordan andre har det også:D Jeg vet ikke om du husker meg men, Tara fra uhu?:P haha

:-)