fredag 7. august 2009

Auf Wiedersehen

De siste dagene har gått så altfor fort, det er først nå jeg begynner å forstå meg på alle som klager å bærer seg over tiden som suser forbi. Jeg har sagt hadet til farmor og Anne Kathrine i dag, pakka ferdig og om et par timer reiser jeg og mamma fra Halden, for å overnatte hos søskenbarnet mitt i Oslo, og grytidlig i morgen er det oppmøte på gardermoen.

For å være ærlig, så har jeg erklært meg selv sinnsyk og lurer på hva i all verden det er jeg tenker med. Uansett, neste innlegg kommer nok fra Tyskland. Er det internett på campen i München kommer det kanskje noen innlegg derfra, men ellers satser jeg på å bruke de 3 timene på toget fra München til Kassel på å blandt annet skrive et langt blogginnlegg om campen, som jeg poster når jeg får mulighet.

Auf Wiedersehen ! ... om et år...

av eller annen grunn kan visst ikke blogspot klokka, og forskjellen på 15:56 og 12:08.

3 kommentarer:

Ane Kine sa...

God tur! Du kommer til å få det driit bra =D

mamma sa...

Viel Spass in Deutschland, Ingvild! Nå venter vi spent på at du skriver mer på blogggen. Regner med at det blir travelt og mange inntrykk de neste dagene.
Vi savner deg alt her hjemme og misunner deg det du får oppleve. Håper du får med deg noen fine utflukter før du drar til vertsfamilien.

synne-marie sa...

gleder meg til neste innlegg :)