tirsdag 11. august 2009

Pä Camp

Nä sitter jeg pä datarommet pä campen her i München. Vi har 15 minutter pc pr dag, pä et nett som bruker hundre är, sä rekker ikke skrive sä mye mer enn at campen er kjempebra. Skulle önske jeg kunne värt her mer enn en uke, mest for folka siden det ikke er de mest morsomme tingene som er organisert.

Vi har ogsä begynt med undervisning, tysk spräk-ting og tysk kultur. Den spräksaken er delt inn i grupper pä 5-6 etter en test vi skulle sende inn et par uker för campen. Jeg klarte ä glemme den, sä jeg kryssa av i hytt og pine et par timer för jeg reiste hjemmefra, sä jeg var passe overaska da gruppa mi, gruppe 1, fikk höre at vi var de 6 som hadde scora best pä testen av 35 stk. Ganske morsomt. 2 nordmenn, 2 italienere (en fra en by de snakker tysk), en sveitser og en finne. Digger den gruppa!

Vi har värt pä bowling, i dyrepark, i München sentrum og mye annet. Nä gidder jeg ikke sitte mer pä pcen, sä skriver heller mer pä toget til Kassel.

1 kommentar:

synne-marie sa...

koselig å høre at du koser deg ingvild : ) Kom ikke som noe sjokk at du kom på en flink gruppe! Du ER flink! klem fra Synne og Marit!