mandag 27. juli 2009

Ingen vei tilbake

Jeg gleruder meg, eller er det kanskje grugleder meg det heter? Vel, det er en god stund siden jeg leste Karsten og Petra, men begge deler blir uansett ganske så riktige. Ene øyeblikket gleder jeg meg, så gruer jeg meg, gleder meg, gruer meg... Ene øyeblikket vil jeg bare hoppe på første fly til Tyskland, men noen minutter etterpå vil jeg bare bli værende her hjemme til det begynner å gro mose på meg. Først nå begynner det å gå opp for meg at jeg reiser for ett helt år, og det er skummelt! Vil, vil ikke, vil...

Sånn ser stuebordet ut for tiden. Stort sett det meste som skal med, men mangler vg2-skolebøkene jeg snart må ned å hente, toalettmappe og noen andre småting.


12 dager igjen i Norge, mest sannsynlig 11 i lille Halden.

Akkurat nå gleder jeg meg bare... : )

1 kommentar:

synne-marie sa...

Fy søren! Det her blit kult Ingvild : )