mandag 24. august 2009

Legg aldri noe du gjerne vil finne igjen på et lurt sted. Nå har jeg endevendt rommet, og finner ikke det norske sim-kortet mitt. Alt jeg vet er at jeg la det på et såkalt lurt sted, og når jeg skulle sette det inn for å se etter nye meldinger fant jeg det absolutt ikke.

I dag skjønte jeg faktisk mye i kjemitimen, siden vi stortsett bare gikk gjennom det forsøket vi gjorde sist, og utvidet det litt til å lage knallgass. Snart kommer områdekontakten en tur innom, så da finner jeg ut hvem det er også.

Og, i morra har jeg 1. time fri! Det er frivillig skolegudstjeneste, og de som ikke går på den begynner ikke før 08.40. Jeg er sliten, siden jeg var oppe til 11 i går siden vi satt og diskuterte høstferien og planene for den. Selv om 23.00 egentlig ikke er sent føles det som det var 02.00 eller senere. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg lagt meg på flekken. Heldigvis er humøret fortsatt nesten på topp, og kjemien ødela ikke dagen sånn den gjorde sist.

Ingen kommentarer: