mandag 24. august 2009

Camp dag 1&2

For å komme igang tenkte jeg at jeg i første omgang bare skriver kort om hva vi gjorde hver av dagene, og poster masse bilder, så får jeg se om jeg orker skrive et mer omfattende innlegg senere. Det tar dessuten hundre år å laste opp alle bildene, så det går nok en stund mellom hvert av innleggene.

Lørdagen har jeg ingen bilder fra, siden da hadde vi bare masse bli kjent-leker, og gikk litt rundt i nabolaget ogsånn, men fra søndagen har jeg masse bilder! Da var vi først på sightseeing med MünchenTram, før vi "øvde" litt på det å finne riktig U-bahn osv. Tok banen litt hit og dit i små grupper. Senere kunne man velge om man ville dra å bade, dra på kunstmuseum, henge rundt der vi bodde eller dra i en dyrepark. Vi dro til Thalkirchen Tierpark. Av en eller annen grunn ender jeg alltid opp i en dyrepark når jeg reiser til Tyskland.

Sighseeing





Thalkirchen




Kenguru! Den ene til og med med ungen i "lomma"

Mia, Marcella og meg. Delte rom med Marcella


I München var ALLE elver grønne



Samle bilder


Vi spilte bordtennis hver eneste dag iløpet av den ene uka jeg var der.

Ingen kommentarer: