fredag 16. oktober 2009

Det snør, det snør, tidelibom...

Nå er vi tilbake fra super ferie i Dresden, Weimar og Erfurt. Kommer et mer detaljert innlegg senere, men tar nok titusen år å laste opp alle bildene jeg/vi har tatt, så derfor må dere vente. Må legge til at jeg måtte til å slette filer før jeg fikk lagt alle bildene over på pcen, siden c-disken var full. Sikkert derfor pcen har gått i sneglefart den siste tiden, så nå må jeg kopiere de siste bildene over på hardisken før jeg setter i gang med sletting av uskarpe bilder, og opplasting av de beste bildene.


Dette bildet sier veldig mye om tempraturene og været den siste uka (heldigvis var det for det meste et par grader varmere, så det snødde ikke mer enn 2 ganger, men allikavel, snø 14. og 15. oktober?!?) Dette er forresten tatt på Autobahn mellom Dresden og Erfurt, torsdag morra.

1 kommentar:

solveig sa...

her om dagen snødde det også hjemme:O
Det er dårlig gjort.!!!