fredag 23. oktober 2009

20.09.2009 - rundtur i Bad Lippspringe

Her kommer endelig innlegget med bilder fra området rundt her. Tidligere fikk jeg bare en dum melding om "Bad request" når jeg prøvde å laste opp bildene, så jeg kom tilslutt på at jeg kunne prøve å laste opp bildene på den passordsperra bloggen hvor jeg kun har lasta opp ting som den grønne bakrunnen, den oransje jeg hadde tidligere, og hvor jeg testa ut alt når jeg fiksa designet sånn det er på bloggen nå. Når jeg lasta opp ett og ett funka det, så her er hvertfall bildene fra 20092009. Digger forresten datoen!
(Tekstene under er forresten storsett sånn jeg skrev det da jeg lasta opp de første bildene, eneste som gjensto var å få lasta opp de 10 siste bildene)


22.09.2009
Søndag var det 22-23*C igjen, og da sykla jeg og Jutta en runde rundt i Bad Lippspringe. Fikk tatt en del bilder fra rundt omkring i området. Bad Lippspringe er kun flatt, så det er perfekt for sykling, selv for meg som aldri sykler.

I enden av denne veien bor jeg!


Den lille sjøen 2min fra huset





En av parkene vi sykler gjennom på vei til byen, når vi ikke tar snarveien langs hovedveien






En borg i Bad Lippspringe




Uskarpt bilde, men det er det eneste jeg tok fra enden av gågata

Rådhuset.

Overalt er det masse blomster

Et orgel av blomster

På vei inn i skogen...

En dam midt mellom alle skogsveiene som går på kryss og tvers gjennom hele skogen. Og ja, den er faktisk så grønn som det ser ut som, tipper det er noe algegreier eller noe.

1 kommentar:

Solveig sa...

Så fint det er der da:o