tirsdag 8. juni 2010

Fant ut at jeg måtte ty til drastiske tiltak for å i det hele tatt ha mulighet til å kunne samarbeide med pcen min igjen. All musikk, og masse bilder ble flytta over på hardisken, og nå har jeg brått masse plass igjen. Nærmere bestemt 12GB på C-disken, og 15GB på D-disken. For et par uker siden var det jo nede i 2GB totalt med ledig plass.
Bildene fra Tyskland får bli værende på pcen fram til jeg kommer hjem, siden jeg ikke har annen back-up av de bildene enn laptopen min og hardisken. Alt annet ligger jo egentlig også på pappas hardisk hjemme, og når jeg ikke har åpna mange av mappene iløpet av hele året jeg har hatt pcen, er det jo egentlig ingen grunn til å bruke de som fyllmasse på pcen.
Det dukka også opp noen skatter innimellom kaoset av musikk, mine ørtentusen bilder og ikke minst bilder jeg kopierte med fra nedepcen rett før jeg dro så jeg skulle ha noen bilder fra Norge.

Et par av de mange bildene jeg skal få sørget for å endelig få printa ut:

Jentekveld hos meg i 10.klasse

10. klasse, på jentedoen i friminuttet for å unngå å måtte ut i kuldegradene.

Volleyballcup

Klasseavsluttning 10.klasse



Vitamin C - Graduation song.
Å høre den sangen får meg til å huske avsluttningen og klasseturen osv som om det var i går. Rart å tenke på det faktisk er 2 år siden.


Fristende!

48 dager igjen! Tenk at det i morra(?) kun er 1 mnd til første hovedhjemreisedato for de i Tyskland. Ida = en stk heldiggris.
Nå har jeg klippa plenen, og var ferdig før jeg hjemme hadde rukket å begynne på selve hagen. Finnes faktisk også fordeler med liten hage, selv om jeg merka at hagen jeg alltid har sett på som helt flat, faktisk var litt skrå. Gressklipper uten skyvehjelp (eller hva man kan kalle det) gjør at man merker sånt lettere. Ellers er det 25 grader, lummert og overskya ute, og jeg har nettopp drukket/spist tidenes beste smoothie. Jordbær, skogsbær, ananas og kiwi. Hadde ikke trodd kiwi i smoothie skulle gi en så god smak. Nå skal jeg følge med på gradestokken, og håpe på at den kryper under 20 grader, så jeg kan ta på joggeskoa for å løpe et par runder rundt sjøen.

Ingen kommentarer: