tirsdag 1. desember 2009

1. desember

Jeg har begynt på innlegget om den tyske kulturen osv, men fikk det ikke ferdig i dag. Jeg er under halvveis, og kan si med en gang at det blir et laaaaaangt innlegg.

Høydepunkter sålangt denne uka:
Physikklausur som gikk supert! Etter torturhelg med regning, regning og atter regning kom jeg på prøva og det var faktisk superenkelt! Gikk gjennom oppgavene i timen i dag, og hvis jeg har klart å skrive av riktige tall av kalkulatoren burde de aller fleste svarene være riktig. Er bare så typisk meg om jeg skriver et helt annet tall/noe helt annet enn det jeg egentlig skulle. Husker mattetentamen i 9. klasse hvor jeg skrev om hunder på en oppgave om katter (eller omvendt).

Pakkekalender! Sjokokalender! Amalies Jul! Liten lukekalender! og KLEMENTINER!

Aldri mer lese the Curious Incident of the Dog in the Night-Time. Jeg begynte på søndag, og når klokka slo 16.00 i dag var jeg ferdig. Den var faktisk bedre enn sist jeg leste den! Kan ha noe med at jeg bare skumma gjennom for å få med detaljer og for å friske opp minnet, men fra og med i morra: ALDRI mer! Og jeg hadde visst tatt backup av notatene fra i fjor før jeg slettet de fra pcen, så nå har jeg lest gjennom både herr Kröger og Karins synspunkter på boka, så håper han har godt humør når han retter klausurene.

En teoritime nærmere lappen.

Negativt fortegn på gradestokken. Er ikke nødvendigvis positivt, men sjangsen for julestemning er større de dagene man opplever å se sin egen pust. I skrivende øyeblikk -2,2Grader.

1 kommentar:

hedda sa...

Ååå gleder meg VILT til det innlegget. Jeg har intervju snart, jeg skal også til tyskland!

Håper det snør da, julen er ikke det den samme uten snø ;(