tirsdag 3. november 2009

3. November 2009

I går var det den store bursdagsdagen har jeg på følelsen av. Jutta hadde bursdag, og pappa.


Her ringte telefonen i et sett fra vi kom hjem på skolen og utover kvelden. Hørte det ringte, ble takka og ble lagt på, før telefonen 2 sekunder etterpå begynte å ringe igjen. Har aldri vært borti så ekstremt mange telefoner iløpet av få timer.
Var å spiste på italienern her i byen, og gikk en liten runde rundt vannet. Som vanlig kom jeg ikke tilbake uten å ha knipsa noen bilder. Burde ha vist det hadde vært lurt å tatt med kameraet, men mobilen gjør heldigvis samme nytten så lenge jeg holder mobilen HELT STILLE i 10-20sekunder.

I morra stikker jeg til Kassel! Sjekka Vertretungsplanen i sta, og så at informatik siste time i morra faller ut, så dumt jeg ikke bestilte toget som gikk en time før! Jaja, kommer uansett fram til Kassel tilslutt og blir uansett en natt hos Ida før Ida, Mia og jeg setter oss på toget i rettning Berlin tidlig fredags morgen. =D

Ingen kommentarer: