torsdag 13. mai 2010

Melanie 17 år

I går kveld ble det bursdagsfeiring for Melanie som ble 17 år i går. Det ble ganske spontant bestemt, men det som blir tatt litt på sparket er ofte det beste. Siden jeg ikke gidder skrive veldig mye akkuratt nå, slenger jeg heller med et par bilder av den morsomme kvelden som ble tilbrakt i Wewer med både folk jeg kjente godt fra før av, og med de jeg bare hadde utveksla et par ord med fram til i går.


Bursdagsbarnet

Alle oss fra Pelle (Pelizaeus). Var i tilleg et par andre fra andre skoler der.

Og nok en gang...

Tanja og meg

Nå er det også endelig bare 1-2 timer til en norskregistrert svart bil med hvit takboks kjører inn på parkeringsplassen her!! Mamma og Solveig var jo allerere i februar en tur her nede, men pappa og Sigrun har jeg ikke sett siden 7. august 2009, og det er jo en evighet siden, nærmere bestemt 9 mnd + noen dager!

Ingen kommentarer: