søndag 4. april 2010

En uke i paradis...

Har hatt en SUPER uke i Saas Fee i Sveits. En uke snowboard i alpene på mellom 1800 og 3500moh... det sier seg selv at det er drømmen. Selv i månedskiftet mars/april var det puddersnø og kaldt, og med unntak av en dag, helt perfekte forhold for snowboard. De blå løypene ble i løpet av et par dager kjedelige, og jeg som pleide å hate bratte bakker hvor man ikke kan kjøre rett ned uten å svinge, digger nå røde bakker, og har funnet ut at jeg fra nå av skal stå på snowoboard oftere enn kun en gang i året. Tror jeg i løpet av uka i Saas Fee nesten sto mer på snowboard enn tilsammen siden jeg prøvde snowboard for første gang i 7.kl.
Har lasta opp så mange bilder jeg får gjort i en omgang, mer kommer senere. Imorra tidlig kl 9 bærer det nemlig avsted til Düsseldorf og Köln med disse 2:
http://2.bp.blogspot.com/_oaoUwYg5QWg/S6JHD-qKUMI/AAAAAAAAAMI/mZjh06mVHOI/s1600/IMG_5698.JPG

... og siden jeg har brukt dagen på å sove og gjøre ingenting, må jeg nå pakke ut baggen fra i går, og pakke ny bag for de 4 dagene jeg blir borte, i tillegg til å ordne diverse ting jeg aldri fikk gjort før ferien siden jeg som sagt hadde et par sykt stressende uker, som endte med at jeg var helt ødelagt på slutten.






De av oss i vertsfamilien som var med + 3 av de 9 andre som også reiste sammen med oss.

3 kommentarer:

Anne sa...

hele?? :o(

Ingvild sa...

"Hele vertsfamilien {{+ 3 av de 9 andre}} som var med." : )

Ich wollte den kommentar kurz machen, aber das hat irgendwie nicht geklappt. Ich kann zur zeit kein gutes norwegisch schreiben UND es war 23 uhr : )
Jetzt habe ich den satz richtig gechrieben, wie ich eigentlich wollte : )

Anne sa...

:o)