tirsdag 6. april 2010

Gikk inn på vg å leste nyheter og fant ut at den tyske mgp-sangen som jeg har hatt som øreorm(?) den siste uka etter den ble spilt både titt og ofte på vei til og fra Sveits, er spådd til å vinne i Oslo i mai. Sangen er sykt mye bedre enn den norske deppeoperaen som jeg aldri har gidda høre til ende, men som Ida sa det: hvis Lena Meyer-Landrut vinner for Tyskland, I OSLO I NORGE(!), når vi er her nede i Tyskland kommer vi til å få høre det så det holder. Selv om jeg ikke bryr meg mye om mgp, uten å vanligvis håpe på bra plassering for Norge, synes jeg ikke Norge fortjener mer enn 0 (null) poeng i år. Glad jeg ikke er i Norge å må høre den sangen overalt.

Satellite


Har det forresten supert her i Köln, hvor vi nå har lagt oss godt til rette med Barfuss på tv og w-lan på pcen. I morra blir det sjokolademuseum, shopping og sannsynligvis litt sightseeing med bla. kölner Dom

Ingen kommentarer: