onsdag 14. april 2010

Min sterkeste side? Ikke det å huske å kjøpe ting hvertfall

I løpet av tiden her nede har jeg lært en viktig ting! Jeg er ikke istand til å huske på å kjøpe inn ting før det er tomt. I dag var det til med samme gamle regla. Saks, tannkremtube og skraping av nest siste resten tannkrem. Resten spares til i morra tidlig.
Hver dag, morgen og kveld når jeg pusser tennene står jeg å beundrer den nesten tomme tannkremtuben, og tenker på at i morra, ja da må jeg ut å kjøpe ny før det går tomt. Og husker jeg det? NEI! Og da ender det sånn:


Det samme er et velkjent fenomen for shampoflaska som for øyeblikket ser sånn ut:

Har dette skjedd før? JA!! Tror jeg har hatt ny flaske shampo/ny tube tannkrem når den ene har gått tom en, kanskje til og med to ganger, og kun fordi jeg kjøpte to i samme slengen. Funker bare dårlig når det er den 2. flaska/tuben som er tom, og det ikke finnes en 3. Kanskje ikke rart jeg fikk en tannkremtube i adventskalenderen til jul?

Praktisk med butikker alá Vita rett i nærheten. Og lenge leve nød-shopping! I morra MÅ jeg hvertfall bort på schlecker for å fylle opp lagrene. Kanskje jeg skal hamstre slik folk gjør borti USA når det kommer tornardovarsler? Da slipper jeg hvertfall tenke mer på det før jeg kommer hjem!

-------------------------------------

I dag var jeg for første gang på det ene treningssenteret her i BL og etter å ikke ha trena ordentlig bortsett fra et par løpeturer og gym siden midten av desember når jeg var siste gang på trening med det noe merkelige volleyballlaget her, var det hærlig. Etter at bilteori alltid kræsja med volleyball i flere måneder endte det med at jeg aldri gadd begynne igjen når jeg endelig var ferdig med teoritimene. Håper jeg får fortsatt neste år i Norge hvertfall. Nå er det hvertfall treningssenter fram til ferien regner jeg med. Der jeg var i dag var noe dårlig med timeutvalget og det lille som var av timer var heller uintressant. Jeg gidder neppe være der lenger enn de 2 ukene prøvetid, MEN siden jeg var så skuffa over tilbudet der, og egentlig er overivrig med å komme igang med trening igjen, satt jeg å deppa litt forran pcen etterpå og fant ut at de har både aerobic, step og spinning på det andre treningssenteret her!! I tillegg er det mye nærmere! Verdt å prøve ut hvertfall, men gleder meg til spenst igjen!

Ingen kommentarer: