mandag 12. april 2010

Hello 4!

Dagen i dag har vært den store få-tilbake-klausur-dagen. I begge de to fagene jeg hadde i dag fikk vi tilbake klausurer, og alle timene ble kun brukt på å bespreche klausurene. Utifra magefølelsen etter physikkklausuren var jeg sikker på det skulle bli en 5 (norsk 2), men klarte på mystisk vis å berge 4 (norsk 3), men med tanke på at jeg haddde 1+ sist så physikklæreren min litt rart på meg da jeg fikk tilbake klausuren. Tror ho hadde forventa at jeg var et eller annet megaphysikktalent. Kan jo bare fortsette å drømme, og håpe drømmen en gang på mystisk vis går i oppfyllelse.
Historie var også en 4, og det lover jo veldig godt for de 3 andre jeg skal få tilbake, deriblandt matte, tysk og engelsk. Historie syntes jeg jo egentlig gikk ganske brukbart, hvordan er da engelsk og tysk som jeg synes gikk rett i dass?

Som et lite "plaster" på såret har jeg i dag gjort ting jeg hvertfall kann godt! 2 av de 17 kapitlene i norskboka har nå blitt korta ned på 10 sider håndskrift, inkludert tilhørende oppgaver. Så befriende å bare kunne skrive i vei på et språk jeg "mestrer" uten masse tenking og gramatikk. 2 kapitler på en dag, hvis jeg jobber litt hver dag burde det være mulig å komme gjennom hele faktadelen av norskboka fram til jeg får besøk om 1 mnd, så jeg kan få bytta ut norskboka med historieboka. Eller? Bare å ønske nerden i meg velkommen! Orker ikke å måtte gå gjennom 2års pensum neste år, når jeg garantert har nok å ta meg til fra før av hvis ikke jeg drukner i skolearbeid før den tiden.

Veldig lett å merke på blogginnlegget at skolen har begynt. Tror jeg bør la være å blogge før det skjer noe nytt og spennende... Nevnte jeg langhelg til helga???

Ingen kommentarer: