onsdag 14. juli 2010

Ferie

Tenkte bare jeg skulle slenge ut et lite innlegg for å si at jeg har SOMMERFERIE! Endelig. Kunne allerede bruke dagen i dag på å takke ja til skoleplass for neste år, så der røk den feriefølelsen. Er hvertfall glad alt endelig funka med søknad osv, etter at jeg ikke har fått verdens beste erfaringer med vigo og at alt er elektronisk.


Tempraturene er fortsatt som de har vært de siste 2-3 ukene. Over 30 grader og sol. Skal se om jeg rekker å laste opp noen bilder en av de neste dagene, men er ikke sikker. Nå sitter jeg på pcen, forran en vifte (som de først kom på at de hadde etter over 2 forferdelig varme uker), sorterer jeg bilder for harde livet, og klipper bort uønskede bakhoder som brått har dukket opp nedi hjørnet på bilder osv. Må få sendt av gårde bildene til å bli printa ut så de er klare før jeg reiser hjem. I kveld skal vi til Helmut for å grille, i morra har jeg blitt lurt med til å bli med på den nye twilightfilmen som har premiere i dag, og på kvelden kommer noen folk på besøk til jentekveld/avskjedskveld. Fredag må jeg pakke til Mannheim/Stuttgart, i tillegg til å begynne å pakke til å reise hjemover. Er ikke hjemme fra Stuttgart før på torsdag kveld, og de 3 dagene jeg har igjen her begynner allerede å bli tettpakket med program. Må se hva det blir til av blogging, kanskje har jeg tid til å skrive noe mens Demelza er på skolen...

1 kommentar:

Ida sa...

Ingvild :D Kos deg masse dei siste vekene før du reiser heim. Kan trøste deg med at eg var ikje ferdig å pakke før ein time før eg drog ut av huset. ( Drog halv sju om morgonen)

<3