torsdag 8. juli 2010

Dumme Paul!

Vi liker ikke blekkspruter lenger. Vet ikke hvor kjent blekkspruten Paul har blitt i Norge, men fant nå et par artikler på vg.no om blekkspruten som har spådd alle Tysklandskampene i WM riktig;

Blekkspruten Paul spår tysk nedtur
Blekkspruten Paul har gått i hi etter Tysklands tap

Vi grilla hos Julia, og satt benka forran tven mellom 20:30 og 22:20 bare for å se at Spania scora et mål. Steminga på skolen var kjempedårlig til å begynne med. Det går virkelig inn på folk.

I dag har jeg stort sett brukt tiden etter skolen på å prøve å holde hode stille, for at ikke alt skulle skrangle rundt. På torsdager har jeg bare undervisning i de rommene som pleier å være verst når det er varmt ute. I et kjempegammelt bygg, sannsynligvis fra da skolen var ny for 150år siden. Det er kjempegøy når det er 32 grader i skyggen, og vi derfor ikke kan lufte ut den dårlige lufta fordi det bare vil gjøre alt verre.
Kom hjem fra skolen med dundrende vondt i hodet, holdt på å sovne og jeg frøs(!!). Sovna derfor med dyne, på rommet mitt i 2.etasje, hvor det var 30grader. Dyne og 30 grader er ikke veldig lurt fant jeg ut. Våkna opp et par timer senere med en enda verre hodepine, som nå heldigvis nesten er vekk. Vel, så lenge jeg ikke beveger for mye på hodet.
I morra er siste "ordentlige" skoledag. Mandag har jeg kun de 2 første timene, tirsdag har vi "wandertag", og vi skal gå til et sted midt uti gokk. Blir nok kjempegøy, særlig hvis tempraturene holder seg som de er nå! Noe det kan se ut som de gjør... Og onsdag blir det kun henting av karakterene.



Hjelp!

-------------------------

I morra reiser en hel haug utvekslingsstudenter hjemover! I morra er det EF, også tror jeg, utifra sånn jeg har fått det med meg, at AFS også reiser en av dagene denne helga!

18 dager igjen!

Ingen kommentarer: