torsdag 12. februar 2009

Utfordring

Jeg ble nettopp utfordret av Joakim med bildeutfordringen som har surret rundt på blogger i en god stund. Vel, nettopp og nettopp, tror det var i helga, men når det nå nærmer seg ferie jeg tempoet satt ned og ting tar tid. Nå har jeg tid og ork til å ta utfordringen, som går sånn:

-Gå til mappen hvor du har bildene dine
-Velg den 6. mappen
-Finn det 6. bildet
-Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
-Inviter andre og link til dem.
-Gi dem beskjed om utfordringen


Bildet er tatt i torsdagen i påska 2008, og er av hele orienteringsgjengen fra 92. Vi var på kombinert shopping/orienteringstur til London, og vi sitter forran Tower of London.
Orienteringsløpene på denne turen ble de siste jeg løp (ehm, gikk?), så orienteringsspiriten er ikke på topp.

Jeg utfordrer Lene, Monika og Ann Helen

Ingen kommentarer: