tirsdag 2. februar 2010

Fritimer...

Nå sitter jeg nede på kjøkkenet og nyter 3 fritimer og en cafe latte. Musikk falt ut i dag, og siden jeg tirsdager vanligvis har 2 fritimer ble de 2 ved hjelp av 1 time musikkfri til 3, og da lønner det seg å reise hjem. Har nesten like lang tid hjemme som det busskjøring til og fra skolen tar, men alt er bedre enn å sitte i den kalde pausehallen/vandre i snøsmeltesørpa inn til sentrum. Oppe styrer vaskedama på, og snart er alt skinnende rent overalt. Har fått inntrykk av at det å ha vaskedame er helt normalt her i Tyskland, og det er en av tingene som er veldig anderledes fra Norge. Men klager ikke! Har støvsuga 2 ganger siden jeg kom hit, begge gangene da jeg klippa håret, og sørget for at det lå avklippa hår utover hele badegulvet. Heeerlig!

Nå skal jeg spille en runde Bonanza med Anne, også er det ut i snøen igjen til 45 minutter fysikk...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingvild eg har hatt 31 fritima dei siste tre vekene.. å den tredje veka er ikkje slutt enda!

Ingvild sa...

Heldiggris!! : )