onsdag 13. mai 2009

...

Må vel nesten slenge inn enda et innlegg i løpet av få dager for å gratulere Ida med vertsfamilie i Habichtswald-Ehlen, ca 50 minutter sørøst for Bad Lippspringe i følge Google Maps.
Merker du får noe av den samme, spente følelsen når andre får vertsfamilie, og så blir man like glad på andres vegne som når man får familie selv.
Ida sendte inn papirene sine for lenge, lenge siden, lenge før jeg en gang begynte å vurdere Tyskland som et alternativ, og etter så lang ventetid unner jeg ho virkelig å få familie.

5 kommentarer:

Eline R Bjørnveik sa...

vet hva du mener ja :D

Lene sa...

Så flott at hun har fått familie også! :D

Og JA den fengsels fange episoden var scaaary! :P

Cecilie sa...

Grattis med familie da! :D

sv: Joda, det er Rogalandsbunad jeg har ;)

Ida sa...

Tenkte bare eg skulle seie fra at eg har skifta til blogspot.com sidan blogg.no byrja å ta betaling for det :P

Cecilie sa...

sv: ja, jeg har fått med meg de ikke tar betalt lenger, men jeg holder meg nok til den nye for det, jeg liker den bedre :)